Astroloji manyağı kadın Terazi olabilmek için mahkemeye başvurdu..


Malatya'nın Hellim köyünde yaşayan astroloji bağımlısı 41 yaşındaki Emine Gürses, uzun yıllardır süren özlemine son vermek için mahkemeye başvurdu; akrep olan burcundan tiksindiğini belirten orta yaşlı kadın terazi burcuna geçmek istediğini garip açıklamasında belirtti.

"Rezzan Kiraz benim idolüm.."

Emine Hanım söylemine şu şekilde devam ederek: " astroloji sevgim Rezzan Kiraz'la bir tutkuya dönüştü, onun saçlarının da yıldızlara bakış açısının da hastasıyım. Evde kalmamın ve çirkin oluşumunda etkisiyle iyice burçlara sardım, sardıkça teraziyi sevdim, akrep olan burcuma düşman oldum, mahkeme başkanından derdime derman olmasını bekliyorum, amin, terazi lastik cimnastik" dedi ve uzaklaştı.
Bookmark and Share
bu web sitesinin orijinali www.zaytung.com adresindedir. biz tamamen kendi kafamıza göre çakma birşeyler yaptık, yaratıcı fikre saygımız sonsuz ama tabii herşey de iç güzelliği değil de mi kuzum? bu sitedeki bütün haberler gerçektir, uzaylılar da vardır, Tuğba Özay gibi bir insanın olduğu dünyada bunlardan şüphe etmek yersizdir.